Pobjeda: Sajt NTO izgleda kao da ga je pravio osnovac

Zvanični sajt crnogorskog turizma Montenegro.travel je naš prozor u svijet i promoviše našu glavnu privrednu granu, ali već godinama izgleda kao da ga je pravio osnovac, a da ne pričamo da nije optimizovan za mobilne uređaje.

Pored toga nije povezan ni sa lokalnim turističkim organizacijama koje imaju zasebne sajtove. U vrijeme kovid pandemije imamo digitalnu ekspanziju i na svjetskim turističkim organizacijama turizam se već promoviše kroz virtuelne ture. Kod nas toga nema ni u najavi ali, po riječima predstavnika Nacionalne turističke organizacije, na redizajnu se već radi godinu i trebalo bi da bude završen u maju.

Informacije
Doc. dr na Fakultetu za biznis i turizam u Budvi Olivera Blagojević-Popović smatra da sajt NTO CG treba da predstavlja „ličnu kartu“ jedne destinacije.

Jasno je da je dobro koncipirana prezentacija od strateškog značaja. Posmatrajući iz ugla potencijalnog turiste, sajt NTO sadrži u globalu potrebne informacije. Urađen je po sistemu kako su to uglavnom uradile i zemlje iz okruženja. Međutim, moram da istaknem da je od posebnog značaja redovno ažuriranje informacija, kao i interakcija sa posjetiocima sajta. S tim u vezi, rubrika novosti treba da bude obogaćena najnovijim sadržajima, informacijama o važnim događajima koji se ne dešavaju u našoj zemlji, ali su od značaja za destinaciju, poput Expo Dubai 2020 i slično – ističe Blagojević-Popović za Pobjedu.

Obavještenje o kolačićima (cookies)

Ovaj veb sajt koristi kolačiće (cookies) kako bi vam obezbjedio najbolje iskustvo korišćenja. Kolačići su male tekstualne datoteke koje se čuvaju na vašem uređaju i pomažu nam da analiziramo saobraćaj, personalizujemo sadržaj i omogućimo funkcionalnosti kao što su prijavljivanje ili čuvanje postavki.