Lučić: Zadovoljni smo najnovijom akvizicijom, cijene neće biti povećane

Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić izjavio je da je zadovoljan najnovijom akvizicijom, jer je njome završen proces konsolidacije ove kompanije koji je počeo 2018. godine i naveo da je tržišna bitka što se njih tiče u Srbiji završena, te da cijene neće biti povećavane. On je za TV K1 pojasnio da je proteklih godina između Telekoma i SBB-a zapravo vođen rat za gledaoce i tržište.

“Iskreno, oduka o prodaji je bila racionalna odluka vlasnika SBB-a, zato što je bilo jasno da oni na tržištu bar na Zapadnom Balkanu ne mogu više rasti i bili bi u kontinuiranom padu. Telekom Srbija je od 2018. godine uložio više milijardi eura u svoje pozicioniranje na tržištu Zapadnog Balkana, dok su iz Junajted grupe imali drugu strategiju i uložili su više milijardi eura u širenje u Bugarsku, Grčku i Hrvatsku, tako da bi njihovo učešće na tržište kontinuirano padalo”, rekao je on, prenosi portal Bankar.me.

Naveo je da je Telekom zapravo kupio dio SBB-a i to Total TV i Net TV, dok je Jetel kupio drugi dio SBB-a, a to je SBB kabl koji postoji po gradovima Srbije.

Pojasnio je da je Telekomu Net TV bitan zbog dijaspore i da on ima 95.000 aktivnih korisnika u dijaspori.

“Naravno, uzeli smo Sport klub, koji nam je, bio krucijalno bitna akvizicija kako bismo se pozicionirali kao jedini sportski kanal na Zapadnom Balkanu. Ovom kupovinom ćemo dramatično racionalizovati cijene sadržaja i povećati prihod, jer će sada svi imati kanale Arene sport”, istakao je on.

Prema njegovim riječima, pregovori su bili teški, a Jetel kao treća strana u pregovorima je bio potreban partner, kako se ne bi prešla zakonska granica koncentracije posla kod jedne kompanije.

Prva zajednička ponuda, naveo je Lučić, poslata je u novembru prošle godine i cio posao završen je relativno brzo, a Telekom je dobio 300.000 novih korisnika i došao do učešća na tržištu od 62 odsto.

Pojasnio je da je što se Sport kluba tiče, nije kupljen sam Sport klub nego su kupljena licencna prava na prenos sportskih sadržaja, koja je Sport klub imao za Zapadni Balkan.

“Očekujem i duže, ali minimalno 10 godina, jer mi već imamo sportske kanale i onda smo samo te sportske sadržaje u stvari implementirali. Već imamo tri kanala premijum, imamo 10 običnih kanala Arene, a sada ćemo pustiti još jedan kanal Arene premium do 11”, rekao je on.

Istakao je da se nada da će veći dio komentatora Sport kluba preći na Arenu sport, i da iako nije preuzeta nikakva obaveza prema zaposlenima na Sport klubu, želja je da se dovede što više njihovih komentatora i da se i vode razgovori sa više njih.

“Na kraju krajeva oni imaju odlične profesionalce koji su bili specijalizirani za određeni sport” , naglasio je Lučić.

 

Obavještenje o kolačićima (cookies)

Ovaj veb sajt koristi kolačiće (cookies) kako bi vam obezbjedio najbolje iskustvo korišćenja. Kolačići su male tekstualne datoteke koje se čuvaju na vašem uređaju i pomažu nam da analiziramo saobraćaj, personalizujemo sadržaj i omogućimo funkcionalnosti kao što su prijavljivanje ili čuvanje postavki.