Građanski servis – portal putem kojeg građani mogu podnositi zahtjeve i prijaviti probleme

Foto: Glavni grad
Portal Građanskog servisa dostupan je građanima kao portal putem kojeg se mogu podnijeti zahtjevi i prijaviti problemi iz nadležnosti službi, preduzeća i organa Glavnog grada.

„Gradska uprava je u obavezi da građane u roku od 48 sati obavijesti o statusu podnesene prijave i o načinu njenog rješavanja. Obavještenje će biti poslato komunikacionim kanalom koji građani sami izaberu (emailom, uvidom na portal, SMS-om ili telefonom)“, saopšteno je iz Glavnog grada.

Prijave podnesene petkom i vikendom rješavaće se od narednog ponedjeljka, a one koje su dostavljene u vrijeme praznika rješavaće se prvog radnog dana, osim prijava koje se odnose na gradske službe i preduzeća koje imaju dežurne ekipe za hitne intervencije.

„Podsjetimo, gradska uprava je otvorena za sve građane i ovo je jedan od načina da se poveća transparentnost i efikasnost rješavanja zahtjeva, stoga pozivamo sve građane da nam budu partneri i kroz novi portal prijave sve probleme. Svi detalji o načinu prijave kao i kontakti dostupni su na portalu https://gradjanski.podgorica.me/“, ističe se u saopštenju.

Obavještenje o kolačićima (cookies)

Ovaj veb sajt koristi kolačiće (cookies) kako bi vam obezbjedio najbolje iskustvo korišćenja. Kolačići su male tekstualne datoteke koje se čuvaju na vašem uređaju i pomažu nam da analiziramo saobraćaj, personalizujemo sadržaj i omogućimo funkcionalnosti kao što su prijavljivanje ili čuvanje postavki.