Hibridi preuzimaju tržište: Toyota prodala milion primjeraka unikatnog C-HR-a u Evropi

Najveći svjetski proizvođač automobila, japanska Toyota, lansirao je C-HR model 2016. godine. Za osam godina, Toyota je dostigla prekretnicu od milion prodatih C-HR jedinica na evropskom tržištu.

Toyota je dostigla prekretnicu od milion prodatih C-HR modela u Evropi. Ovo potvrđuje da je C-HR jedan od najprodavanijih modela uopšte na evropskom tržištu. Samo ove godine, za 11 mjeseci, C-HR je preskočio barijeru od 100.000 registrovanih jedinica.

Studija pokazuje da je dizajn automobila bio glavni razlog koji je mnoge kupce naveo da se odluče za ovaj neobični SUV kupe. Inžinjeri u Zaventemu, Belgija, radili su na tome da dizajn učine privlačnijim evropskim kupcima. Model se pojavio 2016. godine i postao jedan od najprodavanijih automobila japanskog proizvođača.

Druga generacija stigla je krajem 2023. godine i dovela do značajnog povećanja evropskog interesa za C SUV segment. Istovremeno, nova generacija je dobila i Plug-in Hybrid verziju. Ovaj sklop omogućava električni domet od 100 kilometara u gradu i 66 kilometara u mješovitom načinu rada, prema WLTP ciklusu.

Što se tiče pogonskih sklopova, druga generacija C-HR-a se prodaje isključivo kao hibrid. U ponudi postoji verzija pogonjena sa 1,8-litarskim motorom, koji generiše snagu od 140 konjskih snaga.

Postoji i varijanta opremljena 2,0-litarskim motorom, koji sinergijski s elektromotorom razvija 197 konjskih snaga. Najsnažnija verzija je plug-in hibrid, koja takođe kombinuje motor s unutrašnjim sagorijevanjem sa električnim. Ovaj sklop pruža sistemsku snagu od 220 konjskih snaga.

Klix

Provjerite slična mjesta

Deponija preuzima reciklažna dvorišta i 15 radnika

Preduzeće Deponija trebalo bi od Čistoće da preuzme upravljanje reciklažnim dvorištima kojih na teritoriji glavnog …

agen toto play toto 4d toto 5000 toto togel toto togel toto togel 10 situs togel terpercaya toto togel situs togel bandar colok bo togel deposit 5000 agen toto play situs togel