Crnogorska kompanija “NAŠE VOĆE” Šampion kvaliteta na najznačajnijoj smotri agrara u Evropi

Na 91. Međunarodnom sajmu poljoprivrede u Novom Sadu kompanija “NAŠE VOĆE” dobila je prestižne nagrade za svoje proizvode u različitim kategorijama.

Kvalitet proizvoda potvrđen je brojnim priznanjima, a najveće PEHAR NOVOSADSKOG SAJMA u grupi proizvodi od voća i povrća NAŠE VOĆE, Nikšić, Crna Gora , je dobilo za vrhunski kvalitet ocijenjenih proizvoda.

Prestižna ocjenjivačka komisija je dodijelila maksimalan broj bodova extra džemu od malina i proglasila ga Šampionom kvaliteta u grupi proizvoda.

Bogat ukus proizvoda “NAŠE VOĆE ” donio je Veliku zlatnu medalju za sokove od jabuke, cvekle i jabuke i za džemove od šipuraka, malina, šljiva.

Zlatnom medaljom su okićeni sokovi  “NAŠE VOĆE” od breskve i jabuke, cvekle šargarepe i jabuke , šargarepe i jabuke.

Za dizajn su sa dvije srebrne medaljom nagrađeni cijeđeni sok od jabuka sa plantaže u Župi Nikšićkoj i exstra džem od malina.

U kompaniji ističu da su ponosni što je na Novosadskom sajmu poljoprivrede prepoznat kvalitet njihovih proizvoda.

“Za našu kompaniju Novosadski sajam ima poseban značaj,  jer je ovo prvi put da se predstavljamo na jednom međunarodnom sajmu. Novosadski sajam ima dugu tradiciju i ova nagrada mnogo znači u profesionalnom, ali i u marketinškom smislu. Nagrade i priznanja koja su naši proizvodi dobili dodatno nas motivišu i ohrabruju za dalju perspektivu, jer je konkurencija bila jaka. Ove godine je na sajmu bilo 1500 izlagača iz 40 zemalja svijeta”, rekao je izvršni direktor kompanije “NAŠE VOĆE” Milan Golubović.

Golubović ističe da se razvoj Crne Gore oslanja na važne stubove proizvodnje zdrave hrane i njenog plasmana u okviru vlastite turističke privrede, ali i izvoza u susjedne zemlje i šire.

“Smatram da smo dobili sve ove nagrade zahvaljujući prvenstveno visokom kvalitetu sirovina od kojih su naši proizvodi napravljeni, ali i savremenoj tehnologiji koju koristimo i stručnosti našeg tima. Možemo stopostotno da kažemo da se bavimo proizvodnjom hrane koja je NO GMO. Imamo proizvode vrhunskog kvaliteta na koje smo veoma ponosni. Reakcije kupaca su odlične. U  poslednje vrijeme prepoznajemo veliku potražnju naših proizvoda i kod ino kupaca. Mislim da su ova priznanja i potvrda da smo uspjeli da u Crnoj Gori, a i šire, napravimo prepoznatljiv brend domaćeg proizvoda pod imenom “NAŠE VOĆE” , koje odlikuje najbolji kvalitet primarnih i proizvoda iz prerade”, rekao je Golubović.

U komapaniji “NAŠE VOĆE” su uvjereni da nagrade koje su joj dodijeljene na Sajmu poljoprivrede, kao jednom od najznačajnijih agrobiznis događaja centralne i jugoistočne Evrope, predstavljaju još jedan pokazatelj da se samo sa kvalitetom može napredovati.

“Sokovi dobijeni postupkom hladnog cijeđenja , bez dodate vode, šećera ili aditiva  brzo su postali prepoznati na tržištu. Naši džemovi su proizvedeni od voća prve klase, upakovani u modernu, staklenu ambalažu koju kupci lako prepoznaju. Ovo je veliki uspijeh za našu firmu, ali i za našu porodicu. Veliko hvala svim našim saradnicima koji su učestvovali u stvaranju ovog brenda i svojm znanjem i zalaganjem doprinijeli ovako velikom uspjehu, ali i našim vjernim kupcima koji su svojim savjetima i sugestijama usmjerili naš rad do ovog do sada najvećeg uspjeha”,navodi Golubović.

Novosadski poljoprivredni sajam ima status najznačajnijeg događaja iz tog sektora u ovom dijelu Evrope.

O značaju sajma, ukazuje i činjenica da je Zemlja partner Evropska unija.

Jedna od najznačajnijih smotri agrara u Evropi ove godine je okupila više od 1500 izlagača iz 40 država, koji predstavljaju ponudu na ukupno 60 hiljada kvadrata izložbenog prostora.

Procjenjuje se da će sajam posjetiti oko 150 hiljada ljudi kojima će, osim proizvoda, biti prezentovane najnovija tehnička i tehnološka dostignuća u agraru, primjena nauke u poljoprivredi i najsavremenija mehanizacija, izložba organske hrane, kao i one sa oznakama geografskog porijekla, bogatstvo domaćeg genofonda,  proizvodi i usluge iz najudaljenijih krajeva svijeta.

Provjerite slična mjesta

Jezera, Medun i Duklja turistički aduti Podgorice

Oko 44.000 turista registrovano je u Podgorici do kraja aprila, a ostvareno je oko 86.000 …