Važno saopštenje Air Montenegra

Air Montenegro doprinosi dužem trajanju sezone i razvijanju tržišta, poručili su iz te kompanije.

– Nastao u periodu pandemije i velikih problema u avio-industriji, Air Montenegro je nakon samo godinu dana od prvog leta uspio da, i pored brojnih izazova, poveže Crnu Goru sa 16 različitih destinacija i otvori nova tržišta – kazali su oni.

Iz Air Montenegro poručuju da su izostanak turista sa tradicionalnih tržišta na koje se većinom oslanjala crnogorska turistička privreda i kompleksna geopolitička situacija pokazali da je potrebna diversifikacija tržišta, što je, kako su kazali, i jedan od ciljeva crnogorske nacionalne avio-kompanije.

– Drago nam je da javnost, hotelijeri i predstavnici turističke privrede prepoznaju važan doprinos i ulogu koji ima nacionalna avio-kompanija u ukupnoj privredi i da je neophodan kontinuitet u saradnji i komunikaciji, koji Air Montenegro nastoji da dodatno ojača i unaprijedi u svim segmentima poslovanja, na opštu dobrobit svih građana, privrede i partnera – kazali su iz Air Montenegro.

Oni su poručili da će kao crnogorska nacionalna avio-kompanija nastaviti da aktivno učestvuju u strateškom planiranju na državnom nivou i aktivnostima privrede kako bi doprinijeli ostvarenju zajedničkog cilja- pozicioniranju Crne Gore kao atraktivne destinacije tokom cijele godine.

Pobjeda

Provjerite slična mjesta

Jezera, Medun i Duklja turistički aduti Podgorice

Oko 44.000 turista registrovano je u Podgorici do kraja aprila, a ostvareno je oko 86.000 …