Udarne vijesti

AEM: Emisije TV Happy zabranjene u CG šest mjeseci

Savjet Agencije za elektronske medije (AEM) na sjednici jutros donio je odluku da na šest mjeseci zabrani emitovanje programskog sadržaja “Dobro jutro Srbijo”. Ta informacija potvrđena je za Portal RTCG. Na šest mjeseci zabranjeno je emitovanje emisija “Dobro jutro Srbijo”, te “Vikend”, potom “Jutarnji”, zatim “Ćirilica” i “Poslije ručka”.

Konkretno, savjet je razmatrao da li je došlo do kršenja člana 7. Konvencije o prekograničnoj televiziji i člana 6. Direktive o AVM uslugama.

Predsjednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj tokom nedavnog gostovanja na televiziji “Happy” iznio je niz uvreda na račun Cetinjanki i funkcionera Socijaldemokratske partije Draginje Vuksanović – Stanković. Šešeljevo gostovanje na televiziji “Happy” emitovano je 4. januara ove godine.

Šešeljeve uvrede izazvale su brojne reakcije partija i NVO sektora, a povodom Šešljevih nastupa najaviljena je i tužba.

RTCG

Detalji bizniscg

Provjerite slična mjesta

Nikšić dobio prvu pametnu ekološku branu

Nikšić je dobio prvu ekološku mrežnu branu koja će u narednom periodu trajnije riješiti pitanje …